Filip Kalčák

Copywriter, který vám vydělá peníze

Proč i malá cílovka může klientům přinést velké bohatství?

Příspěvek o tom, že i malá cílovka může firmě přihrát velké bohatství.

▫️Malá cílovka = ⬜️ Velké bohatství 

Platí to i ve financích?

Zúžit si vědomě cílovou skupinu je firmám i podnikatelům často proti srsti.

„Proč bych to dělal? Chci přece prodat službu/produkt co největšímu počtu lidí.“ 💬

I hráči ve financích někdy mají pocit, že už jen samotné cílení na klienty, kteří řeší peníze, je dost specifické. 

Tak proč cílovku ještě sesekat? 🪓

Dobře, pokud jste banka, tak obecná tonalita dává smysl. Jestli jste ale poradce, odborník na hypotéky nebo akciový broker, tak už si příliš širokou cílovkou můžete škodit.

Protože člověk, co žije od výplaty k výplatě, se sice může zajímat o finance, ale nabízet mu fondy kvalifikovaných investorů moc nedává smysl. 

Spíš ocení službu, která mu pomůže s nastavením měsíčního budgetu nebo spořením.

🟢

S obecným publikem se hůře buduje vztah

Vymezené skupině se prodává snáz. A klidně ji můžete časem nabalovat.

Kevin Kelly z časopisu Wired kdysi napsal, že tvůrci stačí tisíc věrných. Nazval je „superfans“.

Tisíc fanoušků, kteří dorazí na váš koncert nebo konferenci. 

Kteří si přečtou každý váš post.

A koupí každou novinku na skladě. 

Jde o příklad účinné cílovky, nejmenšího životaschopného trhu.

Cestou specifické cílovky jsem se vydal i já sám.

🟠 Víte, kolik je na trhu copywriterů?
🔴 Fakt hodně.

🟠 Víte, kolik je na trhu finančních copywriterů?
🟢 Fakt málo.

Patřím mezi ně. A funguje to.

Jak to máte vy? Cílíte raději na úzkou skupinu nebo početný dav?

📩📩📩

Jsem Finanční Kopík. Napište mi a rázem nemusíte psaní řešit. Pomůžu vám třeba i s tvorbou linkedinových příspěvků.


Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *