Když umíte fantasticky opravovat pračky, lidé se to o vás většinou dozví až ve chvíli, kdy si vás zavolají domů a začnou jásat nad funkčním bubnem. Když jste ale copywriter, prokazujete svůj um mnohem dřív.
Není to jen o oficiálních a navoněných textech v portfoliu.
Každý můj post na Linkedinu – komentář u příspěvků – nový článek na blogu – i to jsou ve finále ukázky práce. Malé dílky ve skládačce, kterou pozorují oči potenciálních klientů.
🟠
Vztah se zákazníkem se totiž nezačíná budovat až s poptávkou. Už dlouho předtím člověk vysílá signály, kterými si zvyšuje nebo snižuje šanci na úspěšnou zakázku.
Lidí, kteří na sítích nereagují na obsah lajkem nebo komentářem, ale pozorně ho sledují, je většina.
A z takových pozorovatelů se mohou vyklubat příjemně nečekaní klienti. Třeba i uprostřed prázdnin. Proto postuju dál i přes léto.
Jak to máte s tvorbou přes parné měsíce vy?
📩📩📩
Jsem Finanční Kopík. Napište mi a rázem nemusíte psaní řešit. Tvořím pro klienty kreativní obsah ze světa investic, byznysu a peněz.